Ugrás a fő tartalomra

Anyagminőség, lemezvastagság?

Amikor nincsen szükség teljes karosszéria elem cserére, akkor olcsóbb megoldás ha megfelelő méretű, és típusú lemezt hajlítunk a roncsolódott terület helyére és ezt építjük be a karosszériába. Sok olyan karosszéria terület van, ahova csak kézzel tudunk javítólemezt készíteni, tehát rendelésre nem beszerezhető.

Mivel a gépkocsi karosszériája fokozottan ki van téve az időjárás okozta negatív hatásoknak, nagyon nem mindegy mivel pótoljuk a roncsolódott területet, továbbá a beépítendő lemeznek a megfelelő szilárdság mellett dinamikus igénybevétellel szemben is ellenállónak kell lennie.

Javítási munkálataink során hidegen hengerelt kis karbon tartalmú (MSZ EN 10130) acélt (szerkezeti acélokat) használunk melyben minimális az acélt szennyező anyag (nitrogén, oxigén, hidrogén, foszfor, kén, réz stb..). Ezeket az acélokat úgy védjük az elektrokémiai korróziótól, hogy a felületet elzárjuk a korróziót okozó közegtől. Ezt alapozással, festéssel oldjuk meg.

Igény esetén lehetőség van korrózióálló horganyzott acélok felhasználására illetve beépítésére is. Ez utóbbit akkor javasoljuk, ha rövid időn belül ugyan azon a területen többször fordult elő roncsolódás az anyagon, és emiatt többször is kellett javítani az érintett elemet.  A horganyzással érhető el, hogy akár alapozás és festés nélkül is ellenálljon a korróziónak.

Ha van rá mód, akkor kézzel kell készíteni horganyzott anyagból a karosszéria elemet, mert egy klokkerholm javítóívről soha senki nem fogja megmondani, hogy pontosan milyen anyagból készült. Mivel elég kedvező áron adják, valószínűsíthetően nem horganyzott anyagból vannak.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Opel F Astra tank lyuk, tank nyílás rohadás és ami mögötte van

A tank lyuk körüli terület javítása általában gyorsan és olcsón megoldható. 25.000 forint körüli összeggel kell számolni a felső lemez cseréjére. De sajnos sokszor előfordul, hogy a felső lemez roncsolódásánál sokkal nagyobb a baj, mint az első ránézésre látszik. Van hogy a tank nyílás ház gyakorlatilag szétporlad és egészen a csomagtér jobb oldaláig rohad a terület. Ennek a javítása már költségesebb. Ok: ide veri a kerék az összes vizet, műanyag dobbetét beszereléssel éveket lehetne nyerni.

Karosszéria sérülés típusok

Kedves érdeklődő! Műhelyünk első sorban műszaki vizsgára felkészítéssel kapcsolatos kisebb javításokat vállal, de koccanásos balesetben sérült gépkocsi helyrehozását is vállaljuk. Nagy sérüléseket nem tudunk elvállalni, kérjük mielőtt ajánlatot kérne ezt tartsa szem előtt! Kis sérülésnek nevezzük, amikor a gépkocsi burkoló elemei (sárvédő, küszöbök, lökhárító, ajtók) sérülnek meg maradandóan, és láthatóan. Közepes sérülés, amikor az önhordó karosszéria vázszerkezetében is maradandó deformálódás történik. (hátfal, homlokfal, ajtó oszlopok, hossztartók) Nagy sérülésnek számít az önhordó szerkezet jelentős sérülése, (elcsavarodás, deformálódás kiflisedés tetőtér torzulás) Amennyiben az Ön gépkocsija közepesen vagy súlyosan károsodott, sajnos nem tudunk segíteni. Megértésüket köszönjük!

Autó fényezés, karosszéria elemek fényezése vácon

A lakatolt karosszériát lehetőség van nálunk javító fényeztetni helyben, így egy helyen intézhető minden a kész végeredményig. A fényezés minősége nem azonos a profi fényezőműhelyek által hozott végeredményhez, de a rendelkezésre álló eszközök és lehetőségek mellett mindig igyekszünk a legjobb eredményt elérni. Referenciák megtekintéséhez javasoljuk az instagram vagy facebook oldalunk böngészését, ott ugyanis számos fényezési munka látható képekben, valamint vannak fent videók is ami alapján el lehet dönteni hogy az a minőség megfelel-e. Költség tekintetében úgy célszerű számolni, hogy egy karosszéria elem (ami átlagos méretű) 35.000 forint körül alakul. Bizonyos esetekben van szét és össze szerelési díj is. (lökhárító levétel, ajtó szétszedés (kilincs, vízlehúzó gumi stb..) Árak az "árak" menü pontban találhatók. autófényezés vác