Ugrás a fő tartalomra

Van értelme a fényszóró polírozásnak?

Van értelme a fényszóró polírozásnak?

Nézőpont kérdése, hosszú távon szerintem nincs. Ha az autó eladásra megy, és egy kis kozmetikázást szeretnénk, akkor lehet polírozni, de hosszú távon egy jó megoldás van: a lakkréteg újraépítése.

Nálam már nem lehet fényszórót políroztatni mert senkinek nem akarok rosszat. Megcsinálom, csilli-villi, kifizeted, aztán jön a nyár és a pénz pocsékba megy, mert vissza fog mattulni a naptól.

A jó megoldás szerintem az, hogy becsomagolom fóliával az egész autót (pont úgy mintha fényezném valamely elemet), lecsiszolom az összes lakkot a műanyag felületről, majd 2k karc és UV álló lakkal fújom le a lámpatesteket. Pár éve van az ún. köcsögös megoldás is, amikor lakkot gőzölnek a lámpára. Szerintem közel nem olyan jó mint egy 2k lakk, de legalább lakk. Egy olyan réteg kerül a fényszórókra, ami védi a műanyagot a napsütéstől, valamint a kisebb fizikai behatásoktól, pl. apróbb kavicsok. 

Ha nincs lakkréteg ami védje a műanyagot..

A lakkozás drágább mint a polírozás. Egy lámpa pár 20.000- 30.000 ft garanciával. Több munkával jár. Viszont garantáltan tartósabb mint bármilyen csoda polír.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Opel F Astra tank lyuk, tank nyílás rohadás és ami mögötte van

A tank lyuk körüli terület javítása általában gyorsan és olcsón megoldható. 25.000 forint körüli összeggel kell számolni a felső lemez cseréjére. De sajnos sokszor előfordul, hogy a felső lemez roncsolódásánál sokkal nagyobb a baj, mint az első ránézésre látszik. Van hogy a tank nyílás ház gyakorlatilag szétporlad és egészen a csomagtér jobb oldaláig rohad a terület. Ennek a javítása már költségesebb. Ok: ide veri a kerék az összes vizet, műanyag dobbetét beszereléssel éveket lehetne nyerni.

Karosszéria sérülés típusok

Kedves érdeklődő! Műhelyünk első sorban műszaki vizsgára felkészítéssel kapcsolatos kisebb javításokat vállal, de koccanásos balesetben sérült gépkocsi helyrehozását is vállaljuk. Nagy sérüléseket nem tudunk elvállalni, kérjük mielőtt ajánlatot kérne ezt tartsa szem előtt! Kis sérülésnek nevezzük, amikor a gépkocsi burkoló elemei (sárvédő, küszöbök, lökhárító, ajtók) sérülnek meg maradandóan, és láthatóan. Közepes sérülés, amikor az önhordó karosszéria vázszerkezetében is maradandó deformálódás történik. (hátfal, homlokfal, ajtó oszlopok, hossztartók) Nagy sérülésnek számít az önhordó szerkezet jelentős sérülése, (elcsavarodás, deformálódás kiflisedés tetőtér torzulás) Amennyiben az Ön gépkocsija közepesen vagy súlyosan károsodott, sajnos nem tudunk segíteni. Megértésüket köszönjük!

Lakatolás vácon

Kedves érdeklődő! Műhelyünk Vác deákváron található az Akó utca 3. szám alatt. (Jobb kézre eső hangár, fehér tolókapuval) Saját műhely létesítése és a lakatoláshoz szükséges szerszámok beszerzésére azért került sor, mert a környéken gyakorlatilag senki nem vállal műszaki vizsgára felkészítéssel kapcsolatos kisebb lakatos munkákat. A nemzeti közlekedési hatóság 2017 évben jelentősen szigorította a műszaki vizsga szabályait, amit 2018 februárban még tovább szigorított. E-szerint a vizsgáztatott gépkocsi nem lehet sem sérült, sem rohadt, az ilyen gépkocsiknak legfeljebb két hónappal hosszabbítható meg a műszaki vizsga érvényessége. A gépkocsit a műszaki vizsgaállomáson alaposan körbe nézik, fényképezik, ezért műszaki vizsga előtt mindenképpen szükséges a korrodált elemek cseréje, és a megfelelő korrózió védelem különös tekintettel -de nem kizárólag- a küszöbökre, sárvédőkre. - Korrodált sárvédő csere - Küszöb csere - Tank nyílás körüli korrodált elemek cseréje - Horp...